Benvingut al blog de la Martaaa!!

dimarts, 5 de febrer del 2013

Qüestionari videotutorial

1. Com titularé el meu videotutorial?
Com fer un pastis de colors.
2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
Si, el millor pastis que haureu provat mai.
3. Què ensenyaré a fer?
Un pastís de colors.
4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
Ho aniré explicant mentres faig el pastis.
5. Quan ho enregistraré?
La setmana que ve.
6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? 
No, ho grabarem dins de casa meva aixins que no hi haurà soroll.
7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Grabar-ho amb una bona camara.
8. Quina càmera utilitzaré?
Una meva, Canon 1100D.
9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
Si, de la Paula Mateu.
10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
Segurament si, si en poso serà de green day, oasis o sweet nothing.
11. Què posaré als crèdits?
El títul del video, els noms de qui m'han ajudat i la URL del meu blog.
12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
Si, la posaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada