Benvingut al blog de la Martaaa!!

dimarts, 5 de febrer del 2013

3 Tires còmiques

                                                L'AMOR NO CORRESPOST

Vinyeta 1

Estan en Limoncio i en Roger a fora de l'hort fent voltes vigilant que no entri ningú estrany i en Roger se'n va el lavabo i en Limonco es queda a la porta mirant.
De cop apareix la Pepa i li diu ha en Limoncio:
- Hola, voldria preguntar si puc quedar-me a viure al costat d'en Roger.
-No, però quin aliment és?( la Pepa pensava: espero que sigui  una pastanaga)
-És una pastanaga hipster.
-Perfecte (es va posar molt contenta de cop)

Vinyeta 2

Apareix en Roger.
La Pepa està impacient per conèixer en Roger i surt a buscar-lo.
Es creuen en Roger i la Pepa i en Roger al veura-la li va dir:
-Ets nova?
-Si.
-Encantant, jo soc en Roger la Pastanaga hipster.
-Jo soc la Pepa, la ceba, encantada.
-Bé , doncs ja ens veurem.
-Adéu.

Vinyeta 3

Ha passat 2 setmanes. La Pepa està espiant en Roger i ell s'anadora.
La Pepa porta dies espiant intesivament en Roger i en Roger es sent molest.
El dia següent en Roger li va dir:
-Pepa perquè, m'espies?
-(nerviosa) Jo espiar-te, només faig voltes per l'hort, res més.
-Clar per això et trobo a tot arreu, mirant-me amb aquests ulls tant grossos.
-Crec que són imaginacions teves, jo no he vingut mai a casa teva.
-No només a casa meva, a tot arreu.
-(la Pepa pensant:m'ha pillat) Bueno Adeu.

Vinyeta 4

La Pepa se'n va a casa i pensa en totes les vegades que l'ha espiat.
 ·Quan estava a se casa i ella l'estava mirant per la porta.
 ·Quan estava al lavabo i ella l'estava mirant per la finestra.
 ·Quan estava a la cuina i ella l'estava mirant-lo
 ·Quan estava a dormint i ella mirant-lo

Vinyeta 5

En Roger té por, va a parlar amb en Limoncio i li diu que faci fora a la Pepa i li va explicar tot.
Fan fora a la Pepa.
En roger va a casa i es troba una carta de la Pepa.
Posava:

Roger t'estimo i sempre t'estimaré.
PD: Un dels ulls que et mira soc jo.
Adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada