Benvingut al blog de la Martaaa!!

dilluns, 8 d’abril del 2013

Projecte detallat: SANT JORDI

                                                        LA ROSA PERDUDA

El meu projecte serà una pelicula muda.
Ho faré a casa meva amb l'ajuda dels meus cosins petits de 7 anys.

Escaleta
- L'Aleix sortirà amb la rosa amagada al l'esquena.
- L'Arnau mirarà a l'Aleix amb cara d'emocionat.
- L'Aleix farà la intenció de de donar-li la rosa però quan li va a donar la perd i s'enfada.
- L'Arnau el mira amb cara de sorprès.
- L'Aleix va a buscar la rosa per tota la casa.
- L'Arnau es queda al menjador amb cara de trist.
- L'Aleix al final troba a la rosa i va corrents, amb cara de felicitat, a donar-li la rosa a  l'Arnau.
- L'Arnau es posa molt content i li dona el seu llibre.
- Es fan una abraçada i se'n van contents.

Guió tècnic
Les escenes es gravaran a casa meva al menjador.
Faré servir la meva camara Canon 1100D.
El primer pla que es veurà serà l'Aleix d'esquenes a la camara amb una rosa, després primer pla de l'Arnau amb cara d'emocionat. Tot seguit Pla 3/4 dels dos. L'aleix fa l'acció de donar-li la rosa i els dos es sorprenen perquè no hi es. A continuació l'Aleix comença a buscar la rosa per sota els llocs Pla general. I per finalitzar l'Aleix troba la rosa i li dona a l'Arnau Pla 3/4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada